سفینه نجات

ان الحسین مصباح الهدی سفینه النجاه .همانا حسین علیه السلام چراغ هدایت وکشتی نجات هست هرکس سوار برکشتی حسین شود سریع تر به مقصد هدایت می رسد .

سفینه نجات

ان الحسین مصباح الهدی سفینه النجاه .همانا حسین علیه السلام چراغ هدایت وکشتی نجات هست هرکس سوار برکشتی حسین شود سریع تر به مقصد هدایت می رسد .

ای اهل ایمان اگر در همه امورتان ازخدا پرواکنید برای شما (بینایی وبصیرتی ویژه )برای تشخیص حق از باطل قرار می دهد ،وگناهان تان رامحو می کند وشمارا می آمورزد وخدادارای فضل بزرگ است .انفال آیه ۲۹
بایگانی
يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

اهواز غرق به خون شد

💠💠💠

✳️ اهواز عزیز ما، غرق به خون شد...

✳️ اینکه سپاه عزیز ما جواب این ترقه بازی دشمن را خواهد داد ، آن هم به شدیدترین شکل، شکی نیست و برای آن روز، ثانیه شماری می کنیم.

✳️ اما این وسط چند نکته گفته نشد یا کمتر گفته شد که خوب است اشاره ای کوتاه بکنیم:

1⃣ این اقدام توسط یک گروه عربی انجام شد و پشت سر آن قطعا امارات و عربستان همدهستند، پس حواسمان باشد به این بهانه ، دوباره دعوای فارس و عرب برپا نشود و نگویند عربها همه مثل هم هستند و چرا ب لبنان و فلسطین و عراق و... کمک می کنید...

2⃣ دشمن عموما با این کارها، نحوه عکس العمل افکار عمومی را هم می خواهد بسنجد که آیا همچنان پای انقلاب و نظام هستند یا نه...
پس عملکرد موثر جبهه انقلاب در فضای حقیقی و مجازی، بسیار اثرگذار است.

3⃣ از ظرفیت توئیتر غافل نشوید، موج هشتک راه انداختن در زمینه دفاع از انقلاب و مردم کشور، بسیار مهم است. توئیتر یک دهکده جهانی است که همه حضور دارند، بر خلاف تلگرام ک بیشتر در ایران طرفدار دارد.

4⃣ اینقدر دوستان سر این موضوع، دولت و وزارت اطلاعات و کشور را نکوبند و سرزنش نکنند.
این دقیقا همان چیزی است که دشمن می خواهد. حواسمان باشد در زمین آنها بازی نکنیم.

5⃣ قطعا در چند روز آینده اسناد و عکسها و فیلم هایی جعلی در فضای مجازی پخش میکنند تا خود جمهوری اسلامی را عامل این کار معرفی کنند، حواسمان باشد قبل انتشار یا باور چیزی، اول تحقیق کافی بکنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
مشکات هدایت

نظرات (۱)

۰۲ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۱ دانشجوی همیشگی مدیریت
یا مهدی
پاسخ:
سلام علیکم .
متشکرم از اینکه در این وبلاگ نظر دادید و مفتخریم از حضور گرمتان